Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) (1987.11-1992.05) 88km » TI-224 japanparts
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iii (gd) 1.8 (gd8p) (1987.11-1992.05) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-224 JAPANPARTS

TI-224 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-224

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowywewnątrz
Długość całkowita [mm]166
Gwint zewn. [mm]14 x 1,5
Długość gwintu [mm]53
Wysokość zabudowy69
Średnica zabudowy [mm]12,5
Gwint zewn. 1 [mm]12 x 1,25
nr EAN8033001169584

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-224 JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-224 TOYOTA CARINA (TA1)
numery OEM:
DAIHATSU      45406-19016
DAIHATSU      45406-19055
DAIHATSU      45406-19065
DAIHATSU      45406-19075
TOYOTA      45406-19016
TOYOTA      45406-19045
TOYOTA      45406-19055
TOYOTA      45406-19065
TOYOTA      45406-19075
LEXUS      4540619045

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-224 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-224 JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.