Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » TI-800 japanparts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-800 JAPANPARTS

TI-800 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-800

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 99
Gwint wewnętrzny [mm] 14x1,5
Długość gwintu [mm] 53
Wysokość zabudowy 71
Średnica zabudowy [mm] 13
Gwint zewn. [mm] 12x1,25
nr EAN 8033001499896

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-800 JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-800 SUZUKI GRAND VITARA 05-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-800 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-800 producenta JAPANPARTS

SUZUKI

4881065J00, 4881065J00000, 4881079J00000, 4881079J01, 4881079J01000

numery OEM:
FIAT      71742770
FIAT      71750067
FIAT      71750068
FIAT      71750069
SUZUKI      48810-65J00
SUZUKI      4881065J00000
SUZUKI      4881079J00000
SUZUKI      4881079J01
SUZUKI      4881079J01000

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-800 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-800 JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.