Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » TI-813 japanparts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-813 JAPANPARTS

TI-813 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-813

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy wewnątrz
Długość całkowita [mm] 340
Gwint zewn. [mm] 16 x 1,5
Długość gwintu [mm] 52
Wysokość zabudowy 65
Średnica zabudowy [mm] 13
Gwint zewn. 1 [mm] 12 x 1,25
nr EAN 8033001171808

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-813 JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-813 SUZUKI VITARA 88-98

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-813 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-813 producenta JAPANPARTS

SUZUKI

4881077E00000, 4882060A00, 4882077E00, 4882085C00, 4882060A00000, 4882077E00000, 4882085C00000, 4882085C01, 4882085C01000

numery OEM:
SUZUKI      4881077E00000
SUZUKI      48820-60A00
SUZUKI      48820-77E00
SUZUKI      48820-85C00
SUZUKI      4882060A00000
SUZUKI      4882077E00000
SUZUKI      4882085C00000
SUZUKI      4882085C01
SUZUKI      4882085C01000

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-813 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-813 JAPANPARTS:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.