Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » TI-916 japanparts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-916 JAPANPARTS

TI-916 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-916

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 143
Gwint wewnętrzny [mm] 15x1,5
Długość gwintu [mm] 76
Wysokość zabudowy 108
Średnica zabudowy [mm] 15
Gwint zewn. [mm] 14x1,5
nr EAN 8033001706734

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-916 JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-916 CHRYSLER 300C 05-12

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-916 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-916 producenta JAPANPARTS

CHRYSLER

52013468AB, 52013468AA, 52013468AC, 52013468AD, 52106710AC, K52013468AB, K52013468AC, K52013468AD, K52106710AB, K52106710AC, K68141049AA

numery OEM:
CHRYSLER      5201-3468AB
CHRYSLER      52013468AA
CHRYSLER      52013468AC
CHRYSLER      52013468AD
CHRYSLER      52106710AC
CHRYSLER      K52013468AB
CHRYSLER      K52013468AC
CHRYSLER      K52013468AD
CHRYSLER      K52106710AB
CHRYSLER      K52106710AC
CHRYSLER      K68141049AA
DODGE      52013468AB

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-916 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-916 JAPANPARTS:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.