Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571320J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571320J JURID

571320J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 571320J

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

21080, 571320

numer części:

571320J

producent:

JURID

Jakość 474
Grubość [mm] 17
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 90
Ciężar [kg] 1,01
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 63
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy TRW
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 21080
Długość opakowania [cm] 15
Szerokość opakowania [cm] 10,5
Wysokość opakowania [cm] 4,3
nr EAN 3306435012050

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571320J JURID

KLOCKI HAM JURID 571320J PEUGEOT 205 1.0 83-87 17.5MM
numery OEM:
CITROËN      95 607 093
CITROËN      95 616 818
CITROËN      95 647 733
CITROËN      95607093
CITROËN      95616818
CITROËN      95647733
PEUGEOT      4250.39
PEUGEOT      4250.77
PEUGEOT      4250.82
PEUGEOT      425037
PEUGEOT      425039
PEUGEOT      425070
PEUGEOT      425077
PEUGEOT      425082
PEUGEOT      425282
zamienniki:
62 91 6242
brak
SWAG Autoteile GmbH
597082
brak
VALEO
363702160217
brak
MAGNETI MARELLI
BL1203A2
brak
FTE automotive GmbH
363702160213
brak
MAGNETI MARELLI
9478
brak
OPTIMAL
296.4
brak
Raicam Industrie S.r.l.
180553-700
brak
ICER
180553
brak
ICER
540314
brak
VALEO
26149
brak
LEMFÖRDER
BL1224B2
brak
FTE automotive GmbH
BP405
brak
QUINTON
9514
brak
OPTIMAL
223713
brak
NK
1501223713
brak
SBS
20989.175.1
brak
ZIMMERMANN
V42-4104
brak
VAICO
V70-0049
brak
VAICO
0170 02
brak
KAWE
0170 12
brak
KAWE
36579 OE
brak
A.B.S.
8170.00
brak
REMSA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571320J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.