Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 6005530 kraft automotive

Klocki hamulcowe - komplet 6005530 KRAFT AUTOMOTIVE

6005530 Klocki hamulcowe - komplet KRAFT AUTOMOTIVE
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

6005530

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Strona zabudowy Oś przednia
Oznaczenie kontrolne ECE R-90
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
System hamulcowy Girling
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 14,4
Wysokość [mm] 44,5
Szerokość [mm] 87,4
Numer seryjny 6005530
nr EAN 5901159131322

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 6005530 KRAFT AUTOMOTIVE

Klocki hamulcowe - komplet 6005530 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Klocki hamulcowe - komplet 6005530 producenta KRAFT AUTOMOTIVE

PEUGEOT

425039, 425082, 425077

numery OEM:
PEUGEOT      4250-39
PEUGEOT      4250-82
PEUGEOT      425077
PEUGEOT      425082
zamienniki:
F 026 000 156
brak
BOSCH
62 91 6242
brak
SWAG Autoteile GmbH
168219
brak
VALEO
597082
brak
VALEO
363702160217
brak
MAGNETI MARELLI
BL1203A2
brak
FTE automotive GmbH
363702160213
brak
MAGNETI MARELLI
9478
brak
OPTIMAL
470281
brak
ROULUNDS BRAKING
180553-700
brak
ICER
180553
brak
ICER
26149
brak
LEMFÖRDER
BL1224B2
brak
FTE automotive GmbH
GDB788
brak
TRW
BP405
brak
QUINTON
221924
brak
NK
223713
brak
NK
20989.175.1
brak
ZIMMERMANN
36579 OE
brak
A.B.S.
FDB433
brak
FERODO

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 6005530 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 6005530 KRAFT AUTOMOTIVE:

Jolanta, Węgrów
2022-08-09
 5/5
ok

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.