Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571941J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571941J JURID

571941J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 571941J

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

21861, 21960, 571941

numer części:

571941J

producent:

JURID

Jakość 283
Grubość [mm] 15,2
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 87
Ciężar [kg] 0,742
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 47
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
System hamulcowy TRW
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 21861
Długość opakowania [cm] 15
Szerokość opakowania [cm] 10,5
Wysokość opakowania [cm] 4,3
nr EAN 3306430453582

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571941J JURID

KLOCKI HAM JURID 571941J MITSUBISHI /V OLVO S40,V40 95-01 15.3MM
numery OEM:
MITSUBISHI      M620770
MITSUBISHI      M850978
MITSUBISHI      MN125772
MITSUBISHI      MR205377
MITSUBISHI      MW30620770
MITSUBISHI      MZ690345
MITSUBISHI      X3516005
VOLVO      3 345 678
VOLVO      30620770
VOLVO      30623264
VOLVO      30630613
VOLVO      30638455
VOLVO      30769186
VOLVO      30799186
VOLVO      308 50978
VOLVO      30850978
VOLVO      308509785
VOLVO      31262468
VOLVO      312624680
VOLVO      3345 678
VOLVO      3345678
VOLVO      33456781
SMART      4544201020
zamienniki:
597568
brak
VALEO
12 91 6453
brak
SWAG Autoteile GmbH
363702160742
brak
MAGNETI MARELLI
363702161037
brak
MAGNETI MARELLI
FSL1095
brak
FERODO
FQT1095
brak
FERODO
181743
brak
ICER
181165
brak
ICER
26245
brak
LEMFÖRDER
223022
brak
NK
224815
brak
NK
1501223022
brak
SBS
1501224815
brak
SBS
V37-0022
brak
VAICO
0605 02
brak
KAWE
0605 12
brak
KAWE
36950 OE
brak
A.B.S.

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571941J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.