Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571976J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571976J JURID

571976J Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

21516, 571976

numer części:

571976J

producent:

JURID

Jakość 287
Grubość [mm] 17,5
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 129
Ciężar [kg] 1,66
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 69
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
System hamulcowy TRW
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 21516

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571976J JURID

KLOCKI HAM JURID 571976J ROVER 25 99 18MM
numery OEM:
HONDA      45022-S6D-E51
HONDA      45022-SK3-E00
HONDA      45022-ST3-E00
HONDA      45022-ST3-E01
HONDA      45022-ST3-E30
HONDA      45022-ST3-G00
HONDA      45022S6DE01
HONDA      45022S6DE50
HONDA      45022S6DE51
HONDA      45022S74E10
HONDA      45022S74E50
HONDA      45022SK3E00
HONDA      45022ST3E00
HONDA      45022ST3E01
HONDA      45022ST3E10
HONDA      45022ST3E30
HONDA      45022ST3G00
MG      GBP90313
MG      GBP90315AF
MG      GBP90325
MG      GBP90325AF
MG      GBP90336AF
MG      GBP90340
MG      SEB000290
MG      SFP000390
MG      SFP000410
MG      SFP100260
ROVER      GBP90313
ROVER      GBP90315AF
ROVER      GBP90324
ROVER      GBP90325
ROVER      GBP90325AF
ROVER      GBP90336
ROVER      GBP90336AF
ROVER      GBP90340
ROVER      GBP90340AF
ROVER      SEB000290
ROVER      SFP000390
ROVER      SFP000410
ROVER      SFP100260
LOTUS      GBP90336

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571976J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.