Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB496 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB496 TRW

GDB496 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB496
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB496
GDB496
trw GDB496 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB496 trw
94.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (146 ocen)
numery handlowe:

21515, 21516, 21517

numer części:

GDB496

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 129,2
Wysokość [mm] 68,6
Grubość [mm] 18,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Oznaczenie kontrolne E1 90R 01024/256
nr EAN 3322936404965

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB496 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód (z dodatkami ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: HONDA CIVIC VI, CIVIC VII, CONCERTO LOTUS ELISE MG MG ZR, MG ZS ROVER 200 1.1-2.7 08.89-10.05

Klocki hamulcowe GDB496 mają zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

MG

MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER

Numery OE klocków hamulcowych GDB496 producenta TRW

ROVER

GBP90315AF, GBP90336AF, GBP90315, GBP90324, GBP90325, GBP90325AF, GBP90336, GBP90340, GBP90340AF, SFP000390, SFP000410, SFP100260

HONDA

45022S74E10, 45022S74E50, 45022SK3E00, 45022ST3E00, 45022ST3E01, 45022ST3E10, 45022ST3E20, 45022ST3E22, 45022ST3E30, 45022SK3E00HS, 45022SK3E01HS, 45221SK3E01

MG

GBP90325, SFP000390, SFP000410

numery OEM:
HONDA      45022-S74-E10
HONDA      45022-S74-E50
HONDA      45022-SK3-E00
HONDA      45022-ST3-E00
HONDA      45022-ST3-E01
HONDA      45022-ST3-E10
HONDA      45022-ST3-E20
HONDA      45022-ST3-E22
HONDA      45022-ST3-E30
HONDA      45022SK3E00HS
HONDA      45022SK3E01HS
HONDA      45221-SK3-E01
MG      GBP90325
MG      SFP 000390
MG      SFP 000410
ROVER      GBP 90315 AF
ROVER      GBP 90336 AF
ROVER      GBP90315
ROVER      GBP90324
ROVER      GBP90325
ROVER      GBP90325AF
ROVER      GBP90336
ROVER      GBP90340
ROVER      GBP90340AF
ROVER      SFP000390
ROVER      SFP000410
ROVER      SFP100260
LOTUS      GBP90336
zamienniki:
F 026 000 057
brak
BOSCH
597055
brak
VALEO
597199
brak
VALEO
BL1335A4
brak
FTE automotive GmbH
363702160859
brak
MAGNETI MARELLI
363702161419
brak
MAGNETI MARELLI
9675
brak
OPTIMAL
FQT613
brak
FERODO
16307
brak
FEBI BILSTEIN
571438D
brak
JURID
224009
brak
NK
1501224009
brak
SBS
8337.00
brak
REMSA
8337.01
brak
REMSA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB496 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB496 TRW:

Tomasz, Opole
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
Grzegorz, Milanówek
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patrycja, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
Sławomir, Pruszków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2025-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2022-07-30
 5/5
Klocki już hamują pasowały, jak trzeba wszystko ok, na ewent. ocenę trwałości trzeba trochę poczekać..!
Marcin, Łódź
2022-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Bodzechów
2023-06-12
 5/5
Ok
Marek, Zamienie
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Bydgoszcz
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
Adam,
2024-08-12
 5/5
Przez te klocki prawie wpadłem w przepaść jadąc przez włoskie Alpy! Tak się nagrzały przy zjeździe mimo tego że hamowałem głównie silnikiem, że auto przestało hamować mimo naciskania hamulca, a jeden klocek zaczął się dymić! Zrobiłem przerwę i dopiero pojechałem dalej. Na szczęście góry się skończyły i jakoś dojechałem do celu. Nigdy więcej TRW.
ZBIGNIEW, OLSZTYN
2021-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Śrem
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WITOLD, GŁUBCZYCE
2022-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Jaworzno
2022-04-07
 5/5
Jw
Andrzej, Gdańsk
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, IWKOWA
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Warszawa
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Zabrze
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2019-12-17
 5/5
zamontowałem w swoim samochodzie focusie i cichutko chodzą, jestem zadowolony, polecam
Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Mysłowice
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Warszawa
2023-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2023-10-23
 5/5
Polecam
zobacz instrukcję montażu GDB496zobacz instrukcję montażu GDB496

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.