Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 572135J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 572135J JURID

572135J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 572135J

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

21312, 572135

numer części:

572135J

producent:

JURID

Jakość 283
Grubość [mm] 12,8
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 89
Ciężar [kg] 0,56
Wysokość 1 [mm] 36
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy Akebono
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 21312
Długość opakowania [cm] 13,2
Szerokość opakowania [cm] 8,7
Wysokość opakowania [cm] 4,3
nr EAN 3306435017673

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 572135J JURID

KLOCKI HAM JURID 572135J HONDA CIVIC 87-91
numery OEM:
HONDA      43022S04E00
HONDA      43022S04E02
HONDA      43022S04E03
HONDA      43022SE0500
HONDA      43022SE0930
HONDA      43022SE0931
HONDA      43022SE0N50
HONDA      43022SE0S00
HONDA      43022SE7930
HONDA      43022SH3931
HONDA      43022SH3932
HONDA      43022SH3G01
HONDA      43022SH3N30
HONDA      43022SR2000
HONDA      43022SR2010
HONDA      43022SR2020
HONDA      43022SR2030
HONDA      43022SR2040
HONDA      43022SR3G00
HONDA      43022SR3G01
zamienniki:
597056
brak
VALEO
85 91 6309
brak
SWAG Autoteile GmbH
363702160861
brak
MAGNETI MARELLI
363702160913
brak
MAGNETI MARELLI
9572
brak
OPTIMAL
9462
brak
OPTIMAL
451.1
brak
Raicam Industrie S.r.l.
FSL472
brak
FERODO
180751
brak
ICER
180960
brak
ICER
181045
brak
ICER
26178
brak
LEMFÖRDER
222608
brak
NK
1501222608
brak
SBS
V26-0022
brak
VAICO
0233 00
brak
KAWE
36636 OE
brak
A.B.S.

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 572135J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.