Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 573030JC jurid

Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573030JC JURID

573030JC Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust JURID
jurid 573030JC
Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573030JC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

573030JC

producent:

JURID

Grubość [mm] 19
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 136,8
Wysokość 1 [mm] 52
Materiał Ceramika
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy Bosch
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 23599
Długość opakowania [cm] 18
Szerokość opakowania [cm] 10,5
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 3306437231008

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573030JC JURID

Klocki hamulcowe kpl. ceramiczne przód , pasuje do: DS DS 3, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C2, C2 ENTERPRISE, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 I, C3 II 1.0-Electric 06.96-
numery OEM:
CITROËN      1610489680
CITROËN      1611140680
CITROËN      1611293980
CITROËN      1613192280
CITROËN      1614005880
CITROËN      425218
CITROËN      425240
CITROËN      425276
CITROËN      425330
CITROËN      425342
CITROËN      425423
CITROËN      425475
CITROËN      425486
OPEL      3649088
PEUGEOT      1610489680
PEUGEOT      1611140680
PEUGEOT      1611293980
PEUGEOT      1613192280
PEUGEOT      1614005880
PEUGEOT      425218
PEUGEOT      425221
PEUGEOT      425238
PEUGEOT      425239
PEUGEOT      425240
PEUGEOT      425259
PEUGEOT      425276
PEUGEOT      425338
PEUGEOT      425341
PEUGEOT      425342
PEUGEOT      425423
PEUGEOT      425475
PEUGEOT      425486
VAUXHALL      3649088
DONGFENG CITROEN      1611293980
DONGFENG CITROEN      1614005880
DONGFENG CITROEN      425423

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573030JC JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.