Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 104008 kamoka

Bęben hamulcowy, KAMOKA 104008 KAMOKA

104008 Bęben hamulcowy, KAMOKA KAMOKA
kamoka 104008
Bęben hamulcowy, KAMOKA 104008

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

104008

producent:

KAMOKA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska koła
Średnica bębna hamulcowego 180,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 181
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 38,5
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Wymiar gwintu M12x1,5
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 74,5
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 212
Średnica mocowania [mm] 50,3
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 39,9

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104008 KAMOKA

numery OEM:
SEAT      171 501 615 A
SEAT      171.501.615C
SEAT      171501615
SEAT      171501615B
SEAT      191 501 615 B
SEAT      191501615
SEAT      191501615B
SEAT      3055016151
SEAT      823 501 615 B
SKODA      171 501 615 A
SKODA      171 501 615 C
SKODA      171501615
SKODA      171501615B
SKODA      191501615
SKODA      191501615B
SKODA      823 501 615 B
VAG      171 501 615
VAG      171 501 615 A
VAG      171 501 615 B
VAG      171 501 615 C
VAG      171501615
VAG      171501615A
VAG      171501615B
VAG      191 501 615 B
VAG      191501615
VAG      191501615B
VAG      3055016151
VAG      823 501 615 B
VAG      823501615B

Zastosowanie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104008 KAMOKA w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.