Średnica bębna hamulcowego | 180 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 38,6 |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 211,5 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 74,5 |
Wzór otworów/Ilość otworów | 04/04 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 181 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 39,8 |
Ciężar [kg] | 4,4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z piastą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Długość opakowania [cm] | 23,3 |
Szerokość opakowania [cm] | 22,9 |
Wysokość opakowania [cm] | 8,6 |
Techniczny numer informacyjny | 98100 0066 0 1 |
nr EAN | 4019722102073 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 94006600 TEXTAR
AUDI | 171501615 | |
AUDI | 171501615A | |
AUDI | 171501615B | |
AUDI | 171501615C | |
AUDI | 191501615B | |
AUDI | 823501615B | |
SEAT | 171501615 | |
SEAT | 171501615A | |
SEAT | 171501615B | |
SEAT | 171501615C | |
SEAT | 191501615B | |
SEAT | 823501615B | |
SKODA | 171501615 | |
SKODA | 171501615A | |
SKODA | 171501615B | |
SKODA | 171501615C | |
SKODA | 191501615B | |
SKODA | 823501615B | |
VOLKSWAGEN | 171501615 | |
VOLKSWAGEN | 171501615A | |
VOLKSWAGEN | 171501615B | |
VOLKSWAGEN | 171501615C | |
VOLKSWAGEN | 191501615B | |
VOLKSWAGEN | 823501615B |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 94006600 TEXTAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 94006600 TEXTAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.