Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 993337 kamoka

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 993337 KAMOKA

993337 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 993337
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 993337
993337
kamoka 993337 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA
 

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

993337

producent:

KAMOKA

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/8
Wymiar stożka [mm]: 14,3
Wymiar gwintu: FM14x1.5R
Długość [mm]: 220
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 993337 KAMOKA


Końcówka drążka koncernu KAMOKA model 993337 jest głównym składnikiem wielu samochodów. Część tą można znaleźć w ofercie naszego sklepu w korzystnej cenie. Wszystkie końcówki drążka produkowane w fabrykach KAMOKA, także oglądane aktualnie końcówki drążka o numerze 993337, produkowane są z zachowaniem wysokich standardów i w oparciu o surowe normy jakościowe. Końcówka drążka KAMOKA 993337 charakteryzuje bardzo wysoka jakość wykonania, trwałość oraz odporność na przedwczesne zniszczenie. Końcówki drążka producenta KAMOKA mają dobrą opinię wśród użytkowników i mechaników samochodowych zakładających je w swoich warsztatach.
Końcówka drążka 993337 ma zastosowanie do takich aut jak VW (VOLKSWAGEN) XL1 od 2014.02, FORD FIESTA VII od 2017.05, SEAT CORDOBA VARIO Furgon / kombi (6K5) od 2000.08 oraz wielu innych modeli aut.
Zgodnie z deklaracją producenta oglądanej części końcówka drążka o numerze 993337, o jej dopasowaniu do samochodów VW (VOLKSWAGEN), FORD, SEAT, może mieć miejsce sytuacja, że konieczny będzie kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji poprawności doboru. Końcówka drążka 993337 ma dobrą stosunek cena do jakości. Nabycie tego produktu będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
FORD      1 058 378
FORD      1 092 377
FORD      1 234 258
FORD      1058378
FORD      1092377
FORD      1234258
FORD      3M21 3280 AA
FORD      3M213280AA
FORD      95VW 3280 BB
FORD      95VW 3280 BC
FORD      95VW3280BB
FORD      95VW3280BC
SEAT      7M0 422 818
SEAT      7M0 422 818 A
SEAT      7M0 422 818 B
SEAT      7M0422818
SEAT      7M0422818A
SEAT      7M0422818B
SEAT      7M3 422 818
SEAT      7M3422818
VOLKSWAGEN      7M0 422 818
VOLKSWAGEN      7M0 422 818 A
VOLKSWAGEN      7M0 422 818 B
VOLKSWAGEN      7M0422818
VOLKSWAGEN      7M0422818A
VOLKSWAGEN      7M0422818B
VOLKSWAGEN      7M3 422 818
VOLKSWAGEN      7M3422818

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 993337 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 993337 KAMOKA:

2022-10-20
 5/5
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.