Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 107 510 topran

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 107 510 TOPRAN

107 510 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ TOPRAN
topran 107 510
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 107 510
35.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

t+

numer części:

107 510

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Gwint zewn. [mm] M 12 x 1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M 14 x 1,5
Długość [mm] 220

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 107 510 TOPRAN

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA; VW SHARAN 1.8-2.8 03.95-03.10

TOPRAN to jeden z największych dostawców końcówek drążka 107 510 na rynek niezależny oraz dla wytwórców samochodów.
Zarówno końcówka drążka jak i inne części tego producenta, produkowane są z zachowaniem wysokich norm jakości.
Produkty firmy TOPRAN charakteryzują się wyjątkowo dużą jakością wykonania, odpornością na przeciążenia i trwałością.
Opinie praktyków o końcówce drążka 107 510 są jak najlepsze. Końcówka drążka tego producenta odznacza się bardzo dobrymi parametrami eksploatacyjnymi i użytkowymii ma wysokie notowania u specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Końcówka drążka 107 510 ma zastosowanie do takich aut jak VW (VOLKSWAGEN) BEETLE (5C1, 5C2) od 2011.04, FORD FOCUS IV Turnier (HP) od 2018.09, SEAT EXEO ST (3R5) od 2009.05 oraz wielu innych modeli aut.
Dobranie odpowiednich końcówek drążka może sprawić kłopot mało doswiadczonemu Klientowi. Zaufaj naszym pracownikom, którzy pomogą w sprawdzeniu doboru końcówki drążka 107 510 do twojego auta. Unikniesz w ten sposób problemów ze zwrotem mylnie dobranych końcówki drążka.
W sklepie z częściami e-autoparts.pl poza produktem końcówka drążka 107 510 TOPRAN możesz kupić dużo więcej innych produktów producenta TOPRAN. Ceny sprzedawanych w naszym sklepie części należą do najlepszych na polskim i europejskim rynku.
numery OEM:
FORD      1 058 378
FORD      1 092 377
FORD      1 234 258
FORD      3M213280AA
FORD      95VW3280BB
FORD      95VW3280BC
SEAT      7M0 422 818
SEAT      7M0 422 818A
SEAT      7M0 422 818B
VOLKSWAGEN      7M0 422 818
VOLKSWAGEN      7M0 422 818A
VOLKSWAGEN      7M0 422 818B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 107 510 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 107 510 TOPRAN:

2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.