Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L29120 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29120 MONROE

L29120 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L29120
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29120
L29120
monroe L29120 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29120 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29120 monroe
56.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29120

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 1,100
Gwint wewnętrzny [mm] 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 32
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 7,5
nr EAN 5412096243950

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29120 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA; VW SHARAN 1.8-2.8 03.95-03.10

Końcówka drążka firmy MONROE numer L29120 jest głównym składnikiem wielu współczesnych pojazdów. Część ta znajduje się w ofercie e-autoparts.pl w korzystnej cenie.
Wszystkie końcówki drążka produkowane w fabrykach MONROE, także oglądane aktualnie końcówki drążka o numerze L29120, produkowane są z zachowaniem wysokich standardów i w oparciu o surowe normy jakościowe. Wytworzona w zakładach MONROE część końcówka drążka L29120 wykonywana jest z najlepszych materiałów na nowoczesnych maszynach i urządzeniach. MONROE stosuje zaawansowane rozwiązania techniczne aby produkowane przez niego końcówki drążka spełniały wymagania uzytkowników aut. Części zamienne produkowane przez MONROE, w tym końcówka drążka L29120, są wzorem do naśladowania dla innych dostawców końcówek drążka w Europie. Jakość części dostarczanych przez MONROE jest przykładem dla innych producentów dla rynku motoryzacyjnego.
Końcówka drążka L29120 ma zastosowanie do takich aut jak VW (VOLKSWAGEN) GOLF VAN VI Variant (AJ5) od 2009.07, FORD MAVERICK od 2001.02, SEAT IBIZA V (KJ1) od 2017.01 oraz wielu innych modeli aut.
Część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, którą teraz przeglądasz powinna pasować do samochodów marki VW (VOLKSWAGEN), FORD, SEAT jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, zalecany jest kontakt ze sklepem celem weryfikacji doboru tego elementu samochodu. Cena końcówki drążka L29120 MONROE po jakiej jakiej oferujemy tą część zamienną w naszym sklepie motoryzacyjnym, należy do najniższych na rynku, a jej dostawa realizowana przez firmę kurierską lub do paczkomatu nie zabiera więcej niż jednen do dwóch dni.
numery OEM:
FORD      1058380
FORD      1092380
FORD      1234259
FORD      3M21328-1AA
FORD      95VW328-1BC
SEAT      7M0 422 817
SEAT      7M0 422 817 A
SEAT      7M0 422 817 B
SEAT      7M3 422 817
VOLKSWAGEN      7M0 422 817
VOLKSWAGEN      7M0 422 817 A
VOLKSWAGEN      7M0 422 817 B
VOLKSWAGEN      7M3 422 817

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29120 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29120 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.