Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9945830 kamoka

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9945830 KAMOKA

9945830 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9945830
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9945830
9945830
kamoka 9945830 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA
 

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9945830

producent:

KAMOKA

Strona zabudowy:Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar stożka [mm]: 14,8
Wymiar gwintu: MM17X1.5L
Zbieżność stożka: 1/10
Długość [mm]: 92
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9945830 KAMOKA

numery OEM:
TOYOTA      45046 29115
TOYOTA      45046 29125
TOYOTA      45046 39105
TOYOTA      45046 39125
TOYOTA      45046 39165
TOYOTA      45046 39175
TOYOTA      45046 39215
TOYOTA      45046 39235
TOYOTA      45046 39385
TOYOTA      4504629115
TOYOTA      4504629125
TOYOTA      4504639105
TOYOTA      4504639125
TOYOTA      4504639165
TOYOTA      4504639175
TOYOTA      4504639215
TOYOTA      4504639235
TOYOTA      4504639385

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9945830 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9945830 KAMOKA:

2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2022-10-20
 5/5

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.