Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wysokość [mm] | 98 |
Wymiar gwintu | UNF 3/4-16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 109 |
Rodzaj zaworu | Zawór ograniczający ciśnienie |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym |
nr EAN | 5908242652566 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju, KAMOKA F102401 KAMOKA
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
069115561A, 074115561B, 4434825, 6760358166, 90110720302, 90110720305
069115561A, 074115561B, 4434825, 6760358166, 90110720302, 90110720305
9125224, 91252247, 9180596, 91805960
5000044487, 7701023168, 7701349151, 7701349779, 7701415051
1930328, 4434825, 4712132, 4719150, 4777082, 501547, 503202
1901606, 4712132, 4719150
ALFA ROMEO | 105550603000/03 | |
ALFA ROMEO | 60521128 | |
AUDI | 069115561A | |
AUDI | 074115561B | |
AUDI | 4434825 | |
AUDI | 6760358166 | |
AUDI | 90110720302 | |
AUDI | 90110720305 | |
CHRYSLER | 3549957 | |
CHRYSLER | 3685741 | |
CHRYSLER | X3549957 | |
DAIHATSU | 1560041010 | |
FIAT | 1930328 | |
FIAT | 4434825 | |
FIAT | 4712132 | |
FIAT | 4719150 | |
FIAT | 4777082 | |
FIAT | 501547 | |
FIAT | 503202 | |
FORD | 1526270 | |
FORD | 1794466 | |
FORD | 5002798 | |
FORD | 5006580 | |
FORD | 5007385 | |
FORD | 5010962 | |
FORD | 5011887 | |
FORD | 5012554 | |
FORD | 5014056 | |
FORD | 5016946 | |
FORD | 5018356 | |
FORD | 870X-6714-AAA | |
FORD | 8V51-19A704-CC | |
FORD | A 720 X 6714 DA | |
FORD | A 760 X 6714 RA | |
FORD | A800X6714BA | |
FORD | A800X6714NA | |
FORD | A830X6714AEA | |
FORD | A830X6714CA | |
FORD | A840X-6714-CA | |
FORD | A850X-6714-DA | |
FORD | E7NN6714DA | |
FORD | ECG6714A | |
HONDA | 15461551305 | |
HONDA | 15461551315 | |
HONDA | 1560041010 | |
HONDA | 1560050010 | |
HONDA | 1560A41010 | |
IVECO | 1901606 | |
IVECO | 4712132 | |
IVECO | 4719150 | |
LADA | 2101-1012-005-1 | |
NISSAN | 1520805D00 | |
NISSAN | 1520805D01 | |
NISSAN | 1520880W00 | |
NISSAN | 15208W1116 | |
OPEL | 93892080 | |
OPEL | 9975120 | |
PEUGEOT | 1109A7 | |
RENAULT | 5000044487 | |
RENAULT | 7701023168 | |
RENAULT | 7701349151 | |
RENAULT | 7701349779 | |
RENAULT | 7701415051 | |
ROVER | GFE 114 | |
ROVER | GFE 121 | |
SEAT | 069115561A | |
SEAT | 074115561B | |
SEAT | 3897991 | |
SEAT | 3936870 | |
SEAT | 4354825 | |
SEAT | 4434825 | |
SEAT | 69115561 | |
SKODA | 069 115 561 A | |
SKODA | 074115561B | |
SKODA | 69115561 | |
TOYOTA | 1150100290 | |
TOYOTA | 1150100291 | |
TOYOTA | 1150100520 | |
TOYOTA | 1150100522 | |
TOYOTA | 1150100560 | |
TOYOTA | 1560041010 | |
TOYOTA | 15601-20550-71 | |
TOYOTA | 1560187306 | |
VOLVO | 9125224 | |
VOLVO | 9125224-7 | |
VOLVO | 9180596 | |
VOLVO | 9180596-0 | |
VOLKSWAGEN | 069115561A | |
VOLKSWAGEN | 074115561B | |
VOLKSWAGEN | 4434825 | |
VOLKSWAGEN | 6760358166 | |
VOLKSWAGEN | 90110720302 | |
VOLKSWAGEN | 90110720305 | |
VAG | 69115561 |
Zastosowanie Filtr oleju, KAMOKA F102401 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju, KAMOKA F102401 KAMOKA:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.