Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 91 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 62 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 72 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
Wysokość [mm] | 97 | |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 0,6 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym | |
nr EAN | 4028977025969 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 50013003 KOLBENSCHMIDT
ALFA ROMEO | 116 120 60 30 00 | |
ALFA ROMEO | 116 440 60 30 00 | |
ALFA ROMEO | 605 070 80 | |
CHRYSLER | 2650396 | |
CHRYSLER | 3549957 | |
FIAT | 04371582 | |
FIAT | 04434794 | |
FIAT | 1474316238 | |
FIAT | 1903790 | |
FIAT | 4126435 | |
FIAT | 4158728 | |
FIAT | 4160703 | |
FIAT | 4199523 | |
FIAT | 4286050 | |
FIAT | 42860500 | |
FIAT | 4286051 | |
FIAT | 4286052 | |
FIAT | 4316238 | |
FIAT | 43162380 | |
FIAT | 4323062 | |
FIAT | 4335580 | |
FIAT | 43355800 | |
FIAT | 4335880 | |
FIAT | 4343591 | |
FIAT | 4343597 | |
FIAT | 4353591 | |
FIAT | 4363485 | |
FIAT | 4371582 | |
FIAT | 44347930 | |
FIAT | 4434794 | |
FIAT | 44347940 | |
FIAT | 4434959 | |
FIAT | 4446335 | |
FIAT | 4462675 | |
FIAT | 4462676 | |
FIAT | 4462677 | |
FIAT | 4462678 | |
FIAT | 446275 | |
FIAT | 5940899 | |
FIAT | 59462970 | |
FIAT | 70735610 | |
FIAT | 70757530 | |
FIAT | 7300943 | |
FIAT | 75097530AMAC | |
FIAT | 82342881 | |
FIAT | 82360558 | |
FIAT | 82361657 | |
FORD | 1 140 564 0 | |
FORD | 1 142 547 2 | |
FORD | 1 146 446 7 | |
FORD | 1 146 449 7 | |
FORD | 1 146 449 8 | |
FORD | 1 152 547 2 | |
FORD | 1 152 580 2 | |
FORD | 1 154 295 7 | |
FORD | 1 473 773 | |
FORD | 1 482 151 | |
FORD | 1 508 831 | |
FORD | 1 515 160 | |
FORD | 1 555 451 | |
FORD | 1 556 297 | |
FORD | 1 564 767 | |
FORD | 1 565 486 | |
FORD | 2720 E 6714 A | |
FORD | 2724 E 6714 A | |
FORD | 2724 E 6714 B | |
FORD | 2724 E 6714 C | |
FORD | 2724 E 6731 C | |
FORD | 5 001 248 | |
FORD | 5 002 230 | |
FORD | 5 003 559 | |
FORD | 5 003 561 | |
FORD | 5 003 932 | |
FORD | 5 008 677 | |
FORD | 5 016 957 | |
FORD | 5 018 351 | |
FORD | 5 018 355 | |
FORD | 597 E 6714 AA | |
FORD | 6 061 629 | |
FORD | 692 M 6714 AA | |
FORD | 70 HH 6714 AB | |
FORD | 70 HM 6714 AA | |
FORD | 70 HM 6714 AB | |
FORD | 70 HM 6714 BB | |
FORD | 74 HM 6714 AA | |
FORD | 74 HM 6714 BA | |
FORD | 74 HM 6714 BB | |
FORD | 74 HM 6714 CA | |
FORD | 74 HM 6714 CB | |
FORD | 83AU6714B | |
FORD | 9W7Z6731A | |
FORD | A 690 X 6731 CA | |
FORD | A 700 X 6714 HA | |
FORD | A 700 X 6714 JA | |
FORD | A 710 X 6714 CA | |
FORD | A 710 X 6714 DA | |
FORD | A 710 X 6714 EA | |
FORD | A 740 X 6714 FA | |
FORD | BD406714A1 | |
FORD | BD5D6714A | |
FORD | BE8Z6731AB | |
GMC | 5577618 | |
GMC | 7961367 | |
GMC | 7984229 | |
GMC | 7984916 | |
GMC | 93156671 | |
GMC | 9975120 | |
GMC | 9975161 | |
ISUZU | 1 32400 80 | |
ISUZU | 8 85111 61 | |
ISUZU | 8 85131 06 | |
LADA | 210101012005 | |
LADA | 21011012005 | |
LADA | 210501012005 | |
LADA | 2105101200501 | |
NISSAN | 15208-BN300 | |
NISSAN | 15208-BN30A | |
PEUGEOT | 1109 29 | |
PEUGEOT | 1109 31 | |
PEUGEOT | 1109 45 | |
PEUGEOT | 1109 46 | |
PEUGEOT | 1109 55 | |
PEUGEOT | 1109 78 | |
RENAULT | 77 00 640 165 | |
RENAULT | 77 01 020 783 | |
RENAULT | 77 01 348 110 | |
RENAULT | 77 01 542 286 | |
SEAT | 000 389 799 1 | |
SEAT | 000 389 799 2 | |
SEAT | 000 393 656 9 | |
SEAT | 000 393 687 0 | |
SEAT | 000 594 089 8 | |
TALBOT | 79 102 468 15 | |
TOYOTA | 1560025010 | |
VOLKSWAGEN | 71304344 | |
LAND ROVER | LR025306 | |
NAZA | NS1007 | |
NAZA | NS1008 |
Zastosowanie Filtr oleju 50013003 KOLBENSCHMIDT w samochodach:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Kolbenschmidt jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1910 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma specjalizuje się w produkcji elementów silnika, w tym tłoków, korbowodów i innych.
Kolbenschmidt ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Kolbenschmidt jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020