Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Średnica [mm] | 76,0 | |
Wysokość [mm] | 94 | |
Gwintowana złączka | 3/4"-16UNF-2B | |
Średnica 2 [mm] | 72,0 | |
Średnica 3 [mm] | 62,0 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 20 | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 1 | |
nr EAN | 4009026506271 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 501 KNECHT
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
10, KORAL, YUGO TEMPO
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
2901
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
0000005889209, 0060574554, 4434790, 4434895, 46805830, 46805831, 5889209, 5889212, 5889213, 5889214, 5951865, 5951895, 6001073236, 60574554, 60810474, 60810709, 71736160, 71736166, 71754231, 71771369, 71771757, 7581562, 7689285, 7773854
0000005889209, 0004449040, 0060507080, 0060574554, 00K04105409AE, 116120603000, 116440603000, 4212109, 4228326, 4356500, 4363484, 4371581, 43944630, 4434790, 4434792, 4434895, 4449040, 46805830, 46805831, 510313000000, 510889000000, 534372000000, 5889209, 5889212, 5889213, 5889214, 5939831, 5951865, 5951895, 5964796, 6001073236, 6001073239, 60507080, 60574554, 60810474, 60810709, 71736160, 71736166, 71754231, 71771369, 71771757, 7581562, 7689285, 7773854, 82342881, K04105409AB, K04105409AC, K4105409AB, K4105409AC
0000005889209, 4371581, 4434792, 46805830, 5889209, 5889213, 5889214, 71736166, 71754231
46624209
00K04105409AE, 04105409, 04105409AB, 04105409AC, 04105409BB, 4105409, 4105409AB, 4105409AC, 4105409BB, 4150409BB, 4273810, K04105409AB, K04105409AC, K04105409BB
326701262071
4105409, 4105409AB, 4105409AC, 4105409BB, 4273810
4105409, 4105409AB, 4105409AC, 4150409BB, 4273810
ALFA ROMEO | 0000005889209 | |
ALFA ROMEO | 0060574554 | |
ALFA ROMEO | 4434790 | |
ALFA ROMEO | 4434895 | |
ALFA ROMEO | 46805830 | |
ALFA ROMEO | 46805831 | |
ALFA ROMEO | 5889209 | |
ALFA ROMEO | 5889212 | |
ALFA ROMEO | 5889213 | |
ALFA ROMEO | 5889214 | |
ALFA ROMEO | 5951865 | |
ALFA ROMEO | 5951895 | |
ALFA ROMEO | 6001073236 | |
ALFA ROMEO | 60574554 | |
ALFA ROMEO | 60810474 | |
ALFA ROMEO | 60810709 | |
ALFA ROMEO | 71736160 | |
ALFA ROMEO | 71736166 | |
ALFA ROMEO | 71754231 | |
ALFA ROMEO | 71771369 | |
ALFA ROMEO | 71771757 | |
ALFA ROMEO | 7581562 | |
ALFA ROMEO | 7689285 | |
ALFA ROMEO | 7773854 | |
AUDI | 0003897992 | |
AUDI | 3897992 | |
CHRYSLER | 00K04105409AE | |
CHRYSLER | 04105409 | |
CHRYSLER | 04105409AB | |
CHRYSLER | 04105409AC | |
CHRYSLER | 04105409BB | |
CHRYSLER | 4105409 | |
CHRYSLER | 4105409AB | |
CHRYSLER | 4105409AC | |
CHRYSLER | 4105409BB | |
CHRYSLER | 4150409BB | |
CHRYSLER | 4273810 | |
CHRYSLER | K04105409AB | |
CHRYSLER | K04105409AC | |
CHRYSLER | K04105409BB | |
CITROËN | 1109W7 | |
DODGE | 4105409 | |
DODGE | 4105409AB | |
DODGE | 4105409AC | |
DODGE | 4150409BB | |
DODGE | 4273810 | |
FIAT | 0000005889209 | |
FIAT | 0004449040 | |
FIAT | 0060507080 | |
FIAT | 0060574554 | |
FIAT | 00K04105409AE | |
FIAT | 116120603000 | |
FIAT | 116440603000 | |
FIAT | 4212109 | |
FIAT | 4228326 | |
FIAT | 4356500 | |
FIAT | 4363484 | |
FIAT | 4371581 | |
FIAT | 43944630 | |
FIAT | 4434790 | |
FIAT | 4434792 | |
FIAT | 4434895 | |
FIAT | 4449040 | |
FIAT | 46805830 | |
FIAT | 46805831 | |
FIAT | 510313000000 | |
FIAT | 510889000000 | |
FIAT | 534372000000 | |
FIAT | 5889209 | |
FIAT | 5889212 | |
FIAT | 5889213 | |
FIAT | 5889214 | |
FIAT | 5939831 | |
FIAT | 5951865 | |
FIAT | 5951895 | |
FIAT | 5964796 | |
FIAT | 6001073236 | |
FIAT | 6001073239 | |
FIAT | 60507080 | |
FIAT | 60574554 | |
FIAT | 60810474 | |
FIAT | 60810709 | |
FIAT | 71736160 | |
FIAT | 71736166 | |
FIAT | 71754231 | |
FIAT | 71771369 | |
FIAT | 71771757 | |
FIAT | 7581562 | |
FIAT | 7689285 | |
FIAT | 7773854 | |
FIAT | 82342881 | |
FIAT | K04105409AB | |
FIAT | K04105409AC | |
FIAT | K4105409AB | |
FIAT | K4105409AC | |
FORD | 5005572 | |
FORD | 5005573 | |
FORD | 5007386 | |
FORD | 5010963 | |
FORD | 5012555 | |
FORD | 5019918 | |
FORD | A790X6714BA | |
FORD | A790X6714CA | |
FORD | A800X6714RA | |
FORD | A830X6714DA | |
FORD | A840X6714DA | |
FORD | EFL144 | |
FORD | EFL154 | |
FORD | EFL283 | |
GMC | 9975214 | |
LANCIA | 0000005889209 | |
LANCIA | 4371581 | |
LANCIA | 4434792 | |
LANCIA | 46805830 | |
LANCIA | 5889209 | |
LANCIA | 5889213 | |
LANCIA | 5889214 | |
LANCIA | 71736166 | |
LANCIA | 71754231 | |
NISSAN | 1520860400 | |
NISSAN | 31725L1000 | |
PEUGEOT | 1109W7 | |
RENAULT | 7701415064 | |
SAAB | 834940-9 | |
TALBOT | 0075221627 | |
TALBOT | 75221627 | |
TOYOTA | 326701262071 | |
VAG | 0003897992 | |
VAG | 3897992 | |
MASERATI | 452040901 | |
MASERATI | 452041101 | |
JEEP | 4105409 | |
JEEP | 4105409AB | |
JEEP | 4105409AC | |
JEEP | 4105409BB | |
JEEP | 4273810 | |
YUGO | 46624209 |
Zastosowanie Filtr oleju OC 501 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OC 501 KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.