Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 1137D knecht

Filtr oleju OX 1137D KNECHT

OX 1137D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 1137D
Filtr oleju OX 1137D
OX 1137D
knecht OX 1137D Filtr oleju
64.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (143 ocen)
numery handlowe:

72460241

numer części:

OX 1137D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 123
Średnica [mm] 61,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 39,8
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 23,5
nr EAN 4009026980880

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 1137D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: OPEL ANTARA A, CASCADA, INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, INSIGNIA B, INSIGNIA B COUNTRY, INSIGNIA B GRAND SPORT, ZAFIRA C 2.0D 10.11-
numery OEM:
GMC      55595505
GMC      95528277
OPEL      55595505
OPEL      650212
OPEL      95528277
VAUXHALL      55595505
VAUXHALL      95528277
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 1137D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 1137D KNECHT:

2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-21
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę knecht do mojego samochodu
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2020-02-22
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2023-02-26
 5/5
OK Polecam
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
2020-06-22
 3/5
Drogo
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu OX 1137Dzobacz instrukcję montażu OX 1137D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.