Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t BioPower XWD (2008.01-2015.02) 210km » OC 1183 knecht
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.0 T Biopower Xwd (2008.01-2015.02) 210km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 1183 KNECHT

OC 1183 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 1183
Filtr oleju OC 1183
OC 1183
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (151 ocen)
numery handlowe:

70598752

numer części:

OC 1183

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]65,2
Wysokość [mm]66
Gwintowana złączkaM20x1,5
Średnica 2 [mm]61,5
Moment dokręcenia [Nm]16
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoOCS 4
Rodzaj zaworuZawór przepływowy
nr EAN4009026924259

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 1183 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: MAZDA 2, 3, 3/HATCHBACK, 6, 6/KOMBI, CX-3, CX-30, CX-5, CX-60, CX-9, MX-5 IV, MX-5 RF TARGA 1.5-2.5H 11.11-
numery OEM:
MAZDA      PE0114302
MAZDA      PE0114302A
MAZDA      PE0114302A9A
MAZDA      PE0114302B
MAZDA      PE0114302B9A

Zastosowanie Filtr oleju OC 1183 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 1183 KNECHT:

2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-22
 5/5
Luź
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
2021-05-23
 5/5
Część pasuje bez problemu do Volvo S60. Produkt wysokiej jakości. Polecam!
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-11
 5/5
Filtry knecht oferowane w tym sklepie mają dobre ceny i co ważniejsze szybko je można odebrać
2019-10-29
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. OX 441D dobra jakość i cena
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-22
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.