Wysokość [mm] | 100 |
Wymiar gwintu | 3/4"-16 UNF |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,5 |
Długość opakowania [cm] | 8 |
Szerokość opakowania [cm] | 8 |
Wysokość opakowania [cm] | 10,6 |
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm] | 62 |
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm] | 71 |
nr EAN | 4044197762941 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju COF100106S CHAMPION
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
10, KORAL, YUGO TEMPO
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
4212109, 4228326, 4339509, 4434792, 4434895, 4449040, 46805831, 60507080, 60574554, 60810474, 7773854
46624209
7701415064
5010963, 5012555, 5019918
FIAT | 4212109 | |
FIAT | 4228326 | |
FIAT | 4339509 | |
FIAT | 4434792 | |
FIAT | 4434895 | |
FIAT | 4449040 | |
FIAT | 46805831 | |
FIAT | 60507080 | |
FIAT | 60574554 | |
FIAT | 60810474 | |
FIAT | 7773854 | |
FORD | 5010963 | |
FORD | 5012 555 | |
FORD | 5019 918 | |
NISSAN | 15208-60400 | |
RENAULT | 77 01 415 064 | |
ZASTAVA | 46624209 | |
MASERATI | 452.04.09.01 |
Zastosowanie Filtr oleju COF100106S CHAMPION w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju COF100106S CHAMPION:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.