
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Średnica [mm] | 76,0 |
| Wysokość [mm] | 55 |
| Gwintowana złączka | M20x1,5 |
| Średnica 2 [mm] | 72,0 |
| Średnica 3 [mm] | 62,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 7 |
| nr EAN | 4009026501788 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 467 KNECHT
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
A110 II, A290
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
BE UP, NOVA, JS50, JS RC, CARGO Skrzynia, OPTIMAX, DUE
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
6001002028, 6001543357, 6001545344, 7700033408, 7700107905, 7700110796, 7700272523, 7700272902, 7700272903, 7700272982, 7700274177, 7700727401, 7700727478, 7700727479, 7700727480, 7700728148, 7700728310, 7700734937, 7700734945, 7700734957, 7700735917, 7700737991, 7700744879, 7700745708, 7700748326, 7700854776, 7700855853, 7700856114, 7700866099, 7700869390, 7700871919, 7700873583, 7700873603, 7701056188, 7701349720, 7701349725, 7701349752, 7701727480, 7702144083, 8200033408, 8200513035, 8200768913, 8200867976, 8671002274, 8671014026, 8933004195, 8983601900
6001545344, 7700107905, 7700110796, 7700272523, 7700272982, 7700274177, 7700727480, 7700734937, 7700734945, 7700734957, 7700748326, 7700855853, 7700856114, 7700873583, 8200033408, 8200768913, 8671002274, 8671014026
15208000AB, 1520800Q0F, 1520800Q0H, 1520800Q0J, 1520800Q1K, 1520800Q1L, 1520800QAA, 1520800QAB, 1520800QAC, 15208BN700, 8200033408, 8200033468
112397L, 850284
M851139, M852065, M883804
09111019, 4402718, 4403019, 4449274, 9110718, 9111019, 93198598
8933004195
73500506
112397
1651084CT0, 1651084CTO, 99000990OC309
7700274177
| ALFA ROMEO | 73500506 | |
| CHRYSLER | J0871919 | |
| CITROËN | MLS000462A | |
| CITROËN | MLS000602 | |
| FIAT | 6001073259 | |
| FIAT | 71771362 | |
| FIAT | 73500506 | |
| FORD | 5013388 | |
| FORD | 5013389 | |
| FORD | 5016714 | |
| FORD | 5016715 | |
| FORD | 5016785 | |
| FORD | 5016956 | |
| FORD | 5017317 | |
| FORD | 5027151 | |
| FORD | 860X6714AA | |
| FORD | 87BX5L208BAFC | |
| FORD | 920X6714CA | |
| FORD | A850X6714AA | |
| FORD | A850X6714BA | |
| FORD | A860X6714BA | |
| FORD | A860X6714CA | |
| FORD | EFL294 | |
| FORD | EFL295 | |
| FORD | EFL489 | |
| GMC | 09110718 | |
| GMC | 09111019 | |
| GMC | 9110718 | |
| GMC | 9111019 | |
| GMC | 93156540 | |
| GMC | 93156562 | |
| LADA | 7700274177 | |
| LANCIA | 73500506 | |
| MITSUBISHI | M851139 | |
| MITSUBISHI | M852065 | |
| MITSUBISHI | M883804 | |
| NISSAN | 15208000AB | |
| NISSAN | 1520800Q0F | |
| NISSAN | 1520800Q0H | |
| NISSAN | 1520800Q0J | |
| NISSAN | 1520800Q1K | |
| NISSAN | 1520800Q1L | |
| NISSAN | 1520800QAA | |
| NISSAN | 1520800QAB | |
| NISSAN | 1520800QAC | |
| NISSAN | 15208BN700 | |
| NISSAN | 8200033408 | |
| NISSAN | 8200033468 | |
| OPEL | 09111019 | |
| OPEL | 4402718 | |
| OPEL | 4403019 | |
| OPEL | 4449274 | |
| OPEL | 9110718 | |
| OPEL | 9111019 | |
| OPEL | 93198598 | |
| PEUGEOT | 1109A4 | |
| PEUGEOT | 1109A5 | |
| PEUGEOT | 1109P1 | |
| RENAULT | 6001002028 | |
| RENAULT | 6001543357 | |
| RENAULT | 6001545344 | |
| RENAULT | 7700033408 | |
| RENAULT | 7700107905 | |
| RENAULT | 7700110796 | |
| RENAULT | 7700272523 | |
| RENAULT | 7700272902 | |
| RENAULT | 7700272903 | |
| RENAULT | 7700272982 | |
| RENAULT | 7700274177 | |
| RENAULT | 7700727401 | |
| RENAULT | 7700727478 | |
| RENAULT | 7700727479 | |
| RENAULT | 7700727480 | |
| RENAULT | 7700728148 | |
| RENAULT | 7700728310 | |
| RENAULT | 7700734937 | |
| RENAULT | 7700734945 | |
| RENAULT | 7700734957 | |
| RENAULT | 7700735917 | |
| RENAULT | 7700737991 | |
| RENAULT | 7700744879 | |
| RENAULT | 7700745708 | |
| RENAULT | 7700748326 | |
| RENAULT | 7700854776 | |
| RENAULT | 7700855853 | |
| RENAULT | 7700856114 | |
| RENAULT | 7700866099 | |
| RENAULT | 7700869390 | |
| RENAULT | 7700871919 | |
| RENAULT | 7700873583 | |
| RENAULT | 7700873603 | |
| RENAULT | 7701056188 | |
| RENAULT | 7701349720 | |
| RENAULT | 7701349725 | |
| RENAULT | 7701349752 | |
| RENAULT | 7701727480 | |
| RENAULT | 7702144083 | |
| RENAULT | 8200033408 | |
| RENAULT | 8200513035 | |
| RENAULT | 8200768913 | |
| RENAULT | 8200867976 | |
| RENAULT | 8671002274 | |
| RENAULT | 8671014026 | |
| RENAULT | 8933004195 | |
| RENAULT | 8983601900 | |
| SUZUKI | 1651084CT0 | |
| SUZUKI | 1651084CTO | |
| SUZUKI | 99000990OC309 | |
| VAUXHALL | 9111019 | |
| VAUXHALL | 93198598 | |
| DACIA | 6001545344 | |
| DACIA | 7700107905 | |
| DACIA | 7700110796 | |
| DACIA | 7700272523 | |
| DACIA | 7700272982 | |
| DACIA | 7700274177 | |
| DACIA | 7700727480 | |
| DACIA | 7700734937 | |
| DACIA | 7700734945 | |
| DACIA | 7700734957 | |
| DACIA | 7700748326 | |
| DACIA | 7700855853 | |
| DACIA | 7700856114 | |
| DACIA | 7700873583 | |
| DACIA | 8200033408 | |
| DACIA | 8200768913 | |
| DACIA | 8671002274 | |
| DACIA | 8671014026 | |
| PIAGGIO | 112397L | |
| PIAGGIO | 850284 | |
| JEEP | 8933004195 | |
| LIGIER | 112397 |
Zastosowanie Filtr oleju OC 467 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OC 467 KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.