Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wysokość [mm] | 126 |
Wymiar gwintu | M 24 x 1,5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 102 |
Średnica 1 [mm] | 72,4 |
nr EAN | 4047023451798 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 0 986 452 062 BOSCH
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
I9091503006, J9091503006, J9091530002
1154100161, 9091503006, 9091520003, 9091530002, 9091505550, 90915300028T
WL5114302, WL9114302, WLY014302
1213438, 3598332, MFL209, XM346731AA, XM3J6731AA
DAIHATSU | 90915 30002 | |
FORD | 1213438 | |
FORD | 3598332 | |
FORD | MFL209 | |
FORD | XM34 6731 AA | |
FORD | XM3J 6731 AA | |
MAZDA | WL51-14-302 | |
MAZDA | WL91-14-302 | |
MAZDA | WLY0-14-302 | |
TOYOTA | 11541 00161 | |
TOYOTA | 90915 03006 | |
TOYOTA | 90915 20003 | |
TOYOTA | 90915 30002 | |
TOYOTA | 9091505550 | |
TOYOTA | 90915300028T | |
VOLKSWAGEN | I90 915 030 06 | |
VOLKSWAGEN | J90 915 030 06 | |
VOLKSWAGEN | J90 915 300 02 | |
LEXUS | 90915 20003 |
Zastosowanie Filtr oleju 0 986 452 062 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 0 986 452 062 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.