Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-0582 maxgear

Filtr oleju 26-0582 MAXGEAR

26-0582 Filtr oleju MAXGEAR
12.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-994

numer części:

26-0582

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Długość [mm] 87,2
średnica zewnętrzna [mm] 76,5
Średnica zabudowy [mm] 71,4
Gwint wewnętrzny [mm] 3/4 x 16
nr EAN 5901619506424

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0582 MAXGEAR

FILTR OLEJU TOYOTA HILUX/HIACE/CHRYSLER/LEXUS
numery OEM:
CHRYSLER      4105409
CHRYSLER      4105409AC
MAZDA      1E03-14-302
MAZDA      1E05-14-302
SUZUKI      1651060B10
SUZUKI      1651060B11
SUZUKI      1651060B11000
SUZUKI      1651085C00
SUZUKI      16510A60B00
SUZUKI      16510A83000
TOYOTA      15601-25010
TOYOTA      15601-76009
TOYOTA      90915-03002
TOYOTA      90915-20001
TOYOTA      90915-20003
TOYOTA      90915-3002
TOYOTA      90915-40001
TOYOTA      90915-TB001
TOYOTA      90915-YZZD2
TOYOTA      90915-YZZD4
TOYOTA      90915-YZZJ3
CHERY      473H1012010

Zastosowanie Filtr oleju 26-0582 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0582 MAXGEAR:

2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.