nr EAN | 5901159104005 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 1505620 KRAFT AUTOMOTIVE
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
1201E8
1232499, 1432630, 1562255, 1707009, 3M5Q8591AA, 3M5Q8591DA, 3M5Q8591FA
1201E8
9463623088
9463623088
30725831, 30788221, 8653806
CITROËN | 1201.E8 | |
FIAT | 9463623088 | |
FORD | 1232499 | |
FORD | 1432630 | |
FORD | 1562255 | |
FORD | 1707009 | |
FORD | 3M5Q 8591 AA | |
FORD | 3M5Q 8591 DA | |
FORD | 3M5Q 8591 FA | |
LANCIA | 9463623088 | |
PEUGEOT | 1201.E8 | |
VOLVO | 30725831 | |
VOLVO | 30788221 | |
VOLVO | 8653806 |
Zastosowanie Pompa wodna 1505620 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 1505620 KRAFT AUTOMOTIVE:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.