Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0015 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0015 LAUBER

55.0015 Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz LAUBER
306.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

55.0015

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweBez koła pasowego
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]90
Ograniczenia producentaZF
Profil piastyTriangle
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
EAN1600002611106
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0015 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: AUDI A3, A4 B6; SEAT LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA II; VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE, POLO, POLO III 1.4-2.3 10.94-
numery OEM:
AUDI      1J0 422 154 E
AUDI      1J0 422 154 EX
AUDI      1J0 422 154 H
AUDI      1J0 422 154 J
AUDI      1J0422154E
AUDI      1J0422154EX
AUDI      1J0422154H
AUDI      1J0422154J
VOLKSWAGEN      1J0422154HX
VOLKSWAGEN      1J0422154JX
GREAT WALL      PI0436

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0015 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.