Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 7076023 sasic

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076023 SASIC

7076023 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7076023

producent:

SASIC

Tryb pracy hydrauliczny
dla numeru OE 1J0422154HX
nr EAN 3660872367808

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076023 SASIC

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI, VW BORA, BORA I, CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF IV 1.4-2.3 11.95-12.10
numery OEM:
AUDI      038145157
AUDI      110422154C
AUDI      1J0422154AX
AUDI      1J0422154C
AUDI      1J0422154E
AUDI      1J0422154EX
AUDI      1J0422154H
AUDI      1J0422154HX
AUDI      1J0422154J
AUDI      1J0422154JX
AUDI      1J0422154X
SEAT      038145157
SEAT      110422154C
SEAT      1J0422154AX
SEAT      1J0422154C
SEAT      1J0422154E
SEAT      1J0422154EX
SEAT      1J0422154H
SEAT      1J0422154HX
SEAT      1J0422154J
SEAT      1J0422154JX
SEAT      1J0422154X
SKODA      110422154C
SKODA      1J0422154AX
SKODA      1J0422154C
SKODA      1J0422154E
SKODA      1J0422154EX
SKODA      1J0422154H
SKODA      1J0422154HX
SKODA      1J0422154J
SKODA      1J0422154JX
SKODA      1J0422154X
VOLKSWAGEN      038145157
VOLKSWAGEN      110422154C
VOLKSWAGEN      1J0422154AX
VOLKSWAGEN      1J0422154C
VOLKSWAGEN      1J0422154E
VOLKSWAGEN      1J0422154EX
VOLKSWAGEN      1J0422154H
VOLKSWAGEN      1J0422154HX
VOLKSWAGEN      1J0422154J
VOLKSWAGEN      1J0422154JX
VOLKSWAGEN      1J0422154X

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076023 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076023 SASIC:

2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.