Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR181 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR181 TRW

JPR181 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR181
 

    Ocena:
numer części:

JPR181

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16
Odstęp adaptera od pompy [mm] 32
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Ciśnienie [bar] 90
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388318

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR181 TRW

Koszt kaucji: 403.13 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: AUDI A3; SEAT LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA II; VW BORA, BORA I, CADDY III, CADDY III/MINIVAN, GOLF IV 1.2-2.3 09.96-05.15
numery OEM:
AUDI      1J0 422 152 F
AUDI      1J0 422 154
AUDI      1J0 422 154 A
AUDI      1J0 422 154 J
AUDI      1J0 422 154 JV
AUDI      1J0 422 154 JX
AUDI      1J0 422 154 V
AUDI      1J0 422 154 X
AUDI      1J0 422 155
AUDI      1J0 422 155 A
AUDI      1J0 422 155 J
AUDI      2K0 422 154 A
AUDI      38145157
AUDI      5Z0 422 154
AUDI      5Z0 422 154 A
SEAT      1J0 422 152 F
SEAT      1J0 422 154
SEAT      1J0 422 154 A
SEAT      1J0 422 154 AX
SEAT      1J0 422 154 J
SEAT      1J0 422 154 JV
SEAT      1J0 422 154 JX
SEAT      1J0 422 154 V
SEAT      1J0 422 154 X
SEAT      1J0 422 155
SEAT      1J0 422 155 A
SEAT      1J0 422 155 J
SEAT      2K0 422 154 A
SEAT      38145157
SEAT      5Z0 422 154
SEAT      5Z0 422 154 A
SKODA      1J0 422 152 F
SKODA      1J0 422 154
SKODA      1J0 422 154 A
SKODA      1J0 422 154 AX
SKODA      1J0 422 154 J
SKODA      1J0 422 154 JV
SKODA      1J0 422 154 JX
SKODA      1J0 422 154 V
SKODA      1J0 422 154 X
SKODA      1J0 422 155
SKODA      1J0 422 155 A
SKODA      1J0 422 155 J
SKODA      2K0 422 154 A
SKODA      38145157
SKODA      5Z0 422 154
SKODA      5Z0 422 154 A
VOLKSWAGEN      1J0 422 152 F
VOLKSWAGEN      1J0 422 154
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 A
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 AX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 J
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 JV
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 JX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 V
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 X
VOLKSWAGEN      1J0 422 155
VOLKSWAGEN      1J0 422 155 A
VOLKSWAGEN      1J0 422 155 J
VOLKSWAGEN      2K0 422 154
VOLKSWAGEN      2K0 422 154 A
VOLKSWAGEN      38145157
VOLKSWAGEN      5Z0 422 154
VOLKSWAGEN      5Z0 422 154 A

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR181 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR181

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.