Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S00 000 511 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 511 BOSCH

K S00 000 511 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 511
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 511
K S00 000 511
741.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 511

producent:

BOSCH

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 105
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 4047025444507

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 511 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI 1.8/1.9D/2.3 09.96-12.10

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 511 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 511 producenta BOSCH

SKODA

1J0422154, 1J0422154A, 1J0422154J, 1J0422154JX, 1J0422154V, 1J0422154X

SEAT

1J0422154, 1J0422154A, 1J0422154J, 1J0422154JX, 1J0422154V

numery OEM:
SEAT      1J0 422 154
SEAT      1J0 422 154 A
SEAT      1J0 422 154 J
SEAT      1J0 422 154 JX
SEAT      1J0 422 154 V
SKODA      1J0 422 154
SKODA      1J0 422 154 A
SKODA      1J0 422 154 J
SKODA      1J0 422 154 JX
SKODA      1J0 422 154 V
SKODA      1J0 422 154 X
VOLKSWAGEN      1J0 422 154
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 A
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 J
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 JX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 V
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 X
VOLKSWAGEN      1J0422154AES

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 511 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 511 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.