Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » V10-0579 vaico

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0579 VAICO

V10-0579 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-0579

producent:

VAICO

Wysokość [mm] 125
Nowa część 
Przestrzegaj informacji montażowych 
Ograniczenia producenta ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta SAGINAW
Długość [mm] 130
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Szerokość [mm] 105
Koła pasowe bez koła pasowego
Typ pompy pompa łopatkowa
Kształt adaptera trójkątny
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Ciężar [kg] 1,6239
nr EAN 4046001360138

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0579 VAICO

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A3, SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, LEON, TOLEDO II, SKODA FELICIA I, FELICIA II, OCTAVIA I 1.0-3.2 04.74-12.13

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0579 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0579 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

1J0422152GX, 1J0422152MX, 1J0422154AX, 1J0422154BX, 1J0422154E, 1J0422154EX, 1J0422154H, 1J0422154HX, 1J0422154J, 1J0422154JX, 1J0422154X, 6N0145157X

SEAT

1J0422152GX, 1J0422152MX, 1J0422154AX, 1J0422154BX, 1J0422154E, 1J0422154EX, 1J0422154H, 1J0422154HX, 1J0422154J, 1J0422154JX, 1J0422154X, 6N0145157X

SKODA

1J0422152GX, 1J0422152MX, 1J0422154AX, 1J0422154BX, 1J0422154E, 1J0422154EX, 1J0422154H, 1J0422154HX, 1J0422154J, 1J0422154JX, 1J0422154X, 6N0145157X

AUDI

1J0422154AX, 1J0422154E, 1J0422154EX, 1J0422154H, 1J0422154HX, 1J0422154J, 1J0422154JX

numery OEM:
AUDI      1J0 422 154 AX
AUDI      1J0 422 154 E
AUDI      1J0 422 154 EX
AUDI      1J0 422 154 H
AUDI      1J0 422 154 HX
AUDI      1J0 422 154 J
AUDI      1J0 422 154 JX
SEAT      1J0 422 152 GX
SEAT      1J0 422 152 MX
SEAT      1J0 422 154 AX
SEAT      1J0 422 154 BX
SEAT      1J0 422 154 E
SEAT      1J0 422 154 EX
SEAT      1J0 422 154 H
SEAT      1J0 422 154 HX
SEAT      1J0 422 154 J
SEAT      1J0 422 154 JX
SEAT      1J0 422 154 X
SEAT      6N0 145 157 X
SKODA      1J0 422 152 GX
SKODA      1J0 422 152 MX
SKODA      1J0 422 154 AX
SKODA      1J0 422 154 BX
SKODA      1J0 422 154 E
SKODA      1J0 422 154 EX
SKODA      1J0 422 154 H
SKODA      1J0 422 154 HX
SKODA      1J0 422 154 J
SKODA      1J0 422 154 JX
SKODA      1J0 422 154 X
SKODA      6N0 145 157 X
VOLKSWAGEN      1J0 422 152 GX
VOLKSWAGEN      1J0 422 152 MX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 AX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 BX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 E
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 EX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 H
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 HX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 J
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 JX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 X
VOLKSWAGEN      6N0 145 157 X
VAG      1J0 422 154 AX
VAG      1J0 422 154 E
VAG      1J0 422 154 EX
VAG      1J0 422 154 H
VAG      1J0 422 154 HX
VAG      1J0 422 154 J
VAG      1J0 422 154 JX
VAG      6N0 145 157 X

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V10-0579 VAICO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.