Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 110 470 topran

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 110 470 TOPRAN

110 470 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TOPRAN
topran 110 470
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 110 470
110 470
topran 110 470 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 110 470 topran
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 110 470 topran
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 110 470 topran
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 110 470 topran
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 110 470 topran
262.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

110 470

producent:

TOPRAN

Typ pompy pompa łopatkowa
Nowa część 
niewymagany zwrot starej części 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 110 470 TOPRAN

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A3 SEAT LEON, TOLEDO II SKODA OCTAVIA I VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE 1.4-2.0 09.96-12.13

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 110 470 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 110 470 producenta TOPRAN

AUDI

06A145157, 1J0422154E, 1J0422154EV, 1J0422154EX, 1J0422154H, 1J0422154HV, 1J0422154HX

SKODA

06A145157, 1J0422154E, 1J0422154EV, 1J0422154EX, 1J0422154H, 1J0422154HV, 1J0422154HX

VOLKSWAGEN

06A145157, 1J0422154E, 1J0422154EV, 1J0422154EX, 1J0422154H, 1J0422154HV, 1J0422154HX

SEAT

06A145157, 1J0422154E, 1J0422154EV, 1J0422154EX, 1J0422154H, 1J0422154HV, 1J0422154HX

numery OEM:
AUDI      06A 145 157
AUDI      1J0 422 154E
AUDI      1J0 422 154EV
AUDI      1J0 422 154EX
AUDI      1J0 422 154H
AUDI      1J0 422 154HV
AUDI      1J0 422 154HX
SEAT      06A 145 157
SEAT      1J0 422 154E
SEAT      1J0 422 154EV
SEAT      1J0 422 154EX
SEAT      1J0 422 154H
SEAT      1J0 422 154HV
SEAT      1J0 422 154HX
SKODA      06A 145 157
SKODA      1J0 422 154E
SKODA      1J0 422 154EV
SKODA      1J0 422 154EX
SKODA      1J0 422 154H
SKODA      1J0 422 154HV
SKODA      1J0 422 154HX
VOLKSWAGEN      06A 145 157
VOLKSWAGEN      1J0 422 154E
VOLKSWAGEN      1J0 422 154EV
VOLKSWAGEN      1J0 422 154EX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154H
VOLKSWAGEN      1J0 422 154HV
VOLKSWAGEN      1J0 422 154HX

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 110 470 TOPRAN w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.