Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 21023 02 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 21023 02 LEMFÖRDER

21023 02 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
54.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

21023 02

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu M14x1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
parzyste numery artykułów 21024 02
nr EAN 4047437050051

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 21023 02 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: RENAULT CLIO I, CLIO I/HATCHBACK 1.1-2.0 05.90-09.98

Znaczna część kierowców pojazdów świetnie zdaje sobie sprawę, że ich pojazd posiada część końcówka drążka, której wytwórcą może być lub jest ceniona firma LEMFÖRDER. W tym przypadku jest to końcówka drążka o numerze 21023.
Zarówno końcówka drążka jak i inne części tego producenta, produkowane są z zachowaniem wysokich norm jakości. Cechą części samochodowych firmy LEMFÖRDER jest bardzo wysoka jakość wykonania, odporność na przeciążenia i wysoka trwałość.
Końcówki drążka produkowany przez LEMFÖRDER jest wzorem do naśladowania dla innych producentów części samochodowych w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk LEMFÖRDER może być przykładem dla innych producentów dla motoryzacji.
Końcówka drążka 21023 ma zastosowanie do samochodu RENAULT SAFRANE I (B54_) od 1992.04 oraz wielu innych modeli aut. Aktualnie prezentowana część należąca do kategorii końcówki drążków kierowniczych, powinna pasować do samochodów marki RENAULT jednak w przypadku wątpliwości co do jej właściwego doboru do samochodów tych marek, należy skontaktować się ze sklepem celem weryfikacji doboru tej auto części.
Cena końcówki drążka 21023 LEMFÖRDER po jakiej jakiej oferujemy tą część zamienną w naszym sklepie motoryzacyjnym, należy do najniższych na rynku, a jej dostawa realizowana przez firmę kurierską lub do paczkomatu nie zabiera więcej niż jednen do dwóch dni.
numery OEM:
RENAULT      60 00 022 720

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 21023 02 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 21023 02 LEMFÖRDER:

2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.