Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z prawej |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
parzyste numery artykułów | 21610 02 |
nr EAN | 4047437062726 |
Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 21611 02 LEMFÖRDER
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
8N0422812A
8N0422812A
8N0422812A
AUDI | 8N0 422 812 A | |
SEAT | 8N0 422 812 A | |
VOLKSWAGEN | 8N0 422 812 A |
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 21611 02 LEMFÖRDER w samochodach:
Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 21611 02 LEMFÖRDER:
LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.
Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.
Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.
W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.