Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 26750 01 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 26750 01 LEMFÖRDER

26750 01 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
59.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numer części:

26750 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Gwint zewn. [mm] M16x1,5
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
parzyste numery artykułów 26751 01
nr EAN 4047437080348

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 26750 01 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: CITROEN XANTIA, XM; PEUGEOT 605, 607 2.0-3.0 05.89-07.11

LEMFÖRDER jest uznanym producentem wytwarzającym dobrej jakości końcówki drążka, w tym oglądany końcówka drążka 26750 znajdujący się w ofercie naszego sklepu. Produkowane przez LEMFÖRDER części wykonywane są według wysokich norm jakości, dotyczy to także końcówek drążka 26750.
Końcówka drążka LEMFÖRDER odznacza się wyjątkowo wysoką jakością wykonania, trwałością oraz odpornością na zniszczenie. Montaż końcówek drążka LEMFÖRDER 26750 nie powinien nastręczyć żadnych problemów bardziej lub mniej doświadczonemu mechanikowi samochodowemu mającemu do dyspozycji niezbędne narzędzia do montażu.
Końcówka drążka 26750 ma zastosowanie do takich aut jak PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) od 1994.06, CITROËN C4 Grand Picasso I (UA_) od 2006.10 oraz wielu innych modeli aut. Dobieranie części samochodowych nie zawsze jest łatwe. Jeżeli nie umiesz odpowiednio dobrać samodzielnie końcówki drążka do swojego auta zaufaj specjalistom z branży samochodowej z wieloletnim stażem pracującym w naszym sklepie. Pomogą Ci w całym procesie składania zamówienia, a Ty już tylko możesz oczekiwać na dostawę zamówionej części.
LEMFÖRDER 26750 to bardzo dobra decyzja zakupowa przy wymianie tej części w samochodzie ze względu na bardzo dobry stosunek cena-jakość oraz uproszczoną procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta auto części firmę LEMFÖRDER.
numery OEM:
CITROËN      3817 37
CITROËN      3817 43
PEUGEOT      3817 37
PEUGEOT      3817 43

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 26750 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 26750 01 LEMFÖRDER:

2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.