Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 30833 01 lemförder

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 30833 01 LEMFÖRDER

30833 01 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny LEMFÖRDER
lemförder 30833 01
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 30833 01
66.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (20 ocen)
numer części:

30833 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
dla ID przekładni kierowniczej TRW
Długość [mm] 275
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4047437305496

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 30833 01 LEMFÖRDER

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 275mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, VW FOX, POLO IV 1.0-2.0 08.99-
numery OEM:
SEAT      6Q0 423 803 B
SEAT      6Q0 423 803 E
SEAT      6Q0 423 803 P
SEAT      6Q0 423 804 B
SEAT      6Q0 423 804 E
SEAT      6Q0 423 804 P
SEAT      6Q0 423 810 B
SEAT      6Q0 423 810 E
SEAT      6Q0 423 810 P
SKODA      6Q0 423 803 B
SKODA      6Q0 423 803 E
SKODA      6Q0 423 803 P
SKODA      6Q0 423 804 B
SKODA      6Q0 423 804 E
SKODA      6Q0 423 804 P
SKODA      6Q0 423 810 B
SKODA      6Q0 423 810 E
SKODA      6Q0 423 810 P
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 B
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 E
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 P
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 B
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 E
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 P
VOLKSWAGEN      6Q0 423 810 B
VOLKSWAGEN      6Q0 423 810 E
VOLKSWAGEN      6Q0 423 810 P
SVW      6Q0 423 803 E
SVW      6Q0 423 804 E
SVW      6Q0 423 810 E

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 30833 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 30833 01 LEMFÖRDER:

2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-03
 5/5
Lemforder bardzo dobra jakość
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-11
 5/5
T
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.