Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 31779 01 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 31779 01 LEMFÖRDER

31779 01 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
lemförder 31779 01
115.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numer części:

31779 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Wymiar stożka [mm] 18
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
parzyste numery artykułów 31778 01
nr EAN 4047437313606

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 31779 01 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: MERCEDES AMG GT (C190), AMG GT (R190), C (C204), C (W204), C T-MODEL (S204), E (A207), E (C207), SLC (R172), SLK (R172), SLS AMG (C197) 1.6-6.2 01.07-

Części z kategorii końcówka drążka wyprodukowane w zakładach znanego producenta części samochodowych, firmę LEMFÖRDER stosowane są w wielu modelach współczesnych samochodów.
Wszystkie części produkowane przez LEMFÖRDER spełniają normy jakościowe przewidziane dla produktów tej klasy. Cechą części zamiennych firmy LEMFÖRDER jest wyjątkowo wysoka odporność na przeciążenia, jakość wykonania i trwałość.
Końcówka drążka LEMFÖRDER cieszy się uznaniem wsród mechaników samochodowych jako część samochodowa godna polecenia i gwarantującą duże przebiegi pomiędzy naprawami.
Końcówka drążka 31779 ma zastosowanie do samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t platforma / podwozie (901, 902) od 1995.01 oraz wielu innych modeli aut. Zamówienie właściwych końcówek drążka może przysporzyć nieco kłopotów mało doswiadczonemu Klientowi. Dlatego nasi konsultanci pomogą Ci w sprawdzeniu doboru końcówki drążka 31779 do swojego samochodu. Unikniesz w ten sposób problemów ze zwrotem mylnie dobranych końcówki drążka. Końcówek drążka 31779 znajdujące się ofercie naszego sklepu motoryzacyjnego e-autoparts.pl, możesz zamówić na dostawę do paczkomatu, dostawę kurierem lub odebrać w Warszawie przy ul. Łodygowej 28G, w naszym punkcie odbiorów osobistych.
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 330 10 03
MERCEDES-BENZ      A 204 330 10 03

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 31779 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 31779 01 LEMFÖRDER:

2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.