Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 34605 01 lemförder

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 34605 01 LEMFÖRDER

34605 01 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny LEMFÖRDER
lemförder 34605 01
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 34605 01
121.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (20 ocen)
numer części:

34605 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z hydraulicznym wspomaganiem kierownicy
nr EAN 4047437353305

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 34605 01 LEMFÖRDER

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S212), E (W212) 1.6-6.2 01.09-12.16

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 34605 01 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 34605 01 producenta LEMFÖRDER

MERCEDES-BENZ

2123302000, 2123302103, A2123302000, A2123302103

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      212 330 20 00
MERCEDES-BENZ      212 330 21 03
MERCEDES-BENZ      A 212 330 20 00
MERCEDES-BENZ      A 212 330 21 03

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 34605 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 34605 01 LEMFÖRDER:

Robert, Gryfino
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, ZAWIERCIE
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
ok
Piotr, Stalowa Wola
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Konstantynów Łódzki
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kielce
2024-09-11
 5/5
T
Maciej, Warszawa
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Olsztyn
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Brzeźnica
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, HIpolitów
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, HIpolitów
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Olsztyn
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stalowa Wola
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kielce
2024-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2024-07-03
 5/5
Lemforder bardzo dobra jakość
Robert, Gryfino
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kendel, Warszawa
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Konstantynów Łódzki
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, HIpolitów
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.