Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4556 lpr

Cylinderek hamulcowy 4556 LPR

4556 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4556
Cylinderek hamulcowy 4556
4556
lpr 4556 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4556 lpr
Cylinderek hamulcowy 4556 lpr
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4556, C10290

numer części:

4556

producent:

LPR

Materiał Aluminium
System hamulcowy TRW
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm] 12
nr EAN 8032532014813

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4556 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, CHEVY, CORSA, LANOS, SPARK, TIGRA DAEWOO ARANOS, CIELO, ESPERO, KALOS, LANOS, NEXIA, NUBIRA OPEL ASCONA C, ASTRA F 1.0-2.6 08.79-

Cylinderek hamulcowy 4556 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4556 producenta LPR

OPEL

550153

CHEVROLET

93284550

numery OEM:
OPEL      550153
VAUXHALL      90498300
CHEVROLET      93284550

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4556 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4556 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.