Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5537 lpr

Cylinderek hamulcowy 5537 LPR

5537 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5537
Cylinderek hamulcowy 5537
5537
lpr 5537 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5537 lpr
Cylinderek hamulcowy 5537 lpr
Cylinderek hamulcowy 5537 lpr
Cylinderek hamulcowy 5537 lpr
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5537, C23884

numer części:

5537

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm] 32
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy TRW
nr EAN 8032532020241

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5537 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: MAZDA 323 C V, 323 F V, 323 F VI, 323 P V, 323 S IV, 323 S V, 323 S VI, MX-3 1.3-2.0D 04.91-05.04

Cylinderek hamulcowy 5537 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5537 producenta LPR

MAZDA

BC1D26610, BC1D266108, BC1D26610A, BC1D26610B

numery OEM:
MAZDA      BC1D26610
MAZDA      BC1D266108
MAZDA      BC1D26610A
MAZDA      BC1D26610B

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5537 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5537 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.