Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » CS-373 japanparts

Cylinderek hamulcowy CS-373 JAPANPARTS

CS-373 Cylinderek hamulcowy JAPANPARTS
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CS-373

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś tylna
Otwór Ø 1 [mm] 17,5
Średnica zabudowy [mm] 32,2
nr EAN 8033001032611

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy CS-373 JAPANPARTS

CYLINDEREK HAM JAPANPARTS CS-373

Cylinderek hamulcowy CS-373 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Cylinderek hamulcowy CS-373 producenta JAPANPARTS

MAZDA

081326610, 081326610B, 081326610C, 081326610D, 81326610D, 853126010, 853233710, 853233990B, GJ2126610A, GJ2126610C, GJ2126610D

KIA

0K30A26610

numery OEM:
MAZDA      0813-26-610
MAZDA      0813-26-610B
MAZDA      0813-26-610C
MAZDA      0813-26-610D
MAZDA      81326610D
MAZDA      8531-26-010
MAZDA      8532-33-710
MAZDA      8532-33-990B
MAZDA      GJ21-26-610A
MAZDA      GJ21-26-610C
MAZDA      GJ2126610D
KIA      0K30A-26-610

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy CS-373 JAPANPARTS w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.