Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 6703 lpr

Pompa hamulcowa 6703 LPR

6703 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6703, P07008

numer części:

6703

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1,25 (3)
otwór Ø [mm] 19,05
System hamulcowy BENDIX
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532026014

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6703 LPR

Pompa hamulcowa (19,05mm) pasuje do: ZASTAVA 101 1.1/1.3 06.73-12.93
numery OEM:
FIAT      4231877
FIAT      4239978
FIAT      4242011
FIAT      4341995
FIAT      4379293
FIAT      793305
AUTOBIANCHI      4190422
AUTOBIANCHI      4379293
zamienniki:
M 85 029
brak
BREMBO
FHM1032
brak
FERODO
4004159
brak
GIRLING
4004254
brak
GIRLING
822303
brak
NK
05-0012
brak
METELLI CIFAM

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6703 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.