Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRB00149 lucas electrical

Alternator LRB00149 LUCAS ELECTRICAL

LRB00149 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00149

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00149

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:70
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:49
ID wykonania wtyczki:M8 B+ M5 D+
Długość 2 [mm]:51
Długość 1 [mm]:51
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:58
Grubość 1 [mm]:34

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00149 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 50.43 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00149 12V 70A OPEL VECTRA

Alternator LRB00149 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Alternator LRB00149 producenta LUCAS ELECTRICAL

OPEL

1204108, 1204121, 302004028, 6204003, 6204008, 90443930, 93603241, QX6M4

numery OEM:
OPEL      1204108
OPEL      1204121
OPEL      302004028
OPEL      6204003
OPEL      6204008
OPEL      90443930
OPEL      93603241
OPEL      QX6M4
VAUXHALL      R1530001

Zastosowanie Alternator LRB00149 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00149 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów