Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071760817 magneti marelli

Filtr oleju 152071760817 MAGNETI MARELLI

152071760817 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154703267190, 71760817, OC535

numer części:

152071760817

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 85
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wymiar gwintu M 20x1,5
Średnica 1 [mm] 71
Średnica 2 [mm] 62
średnica zewnętrzna [mm] 77
nr EAN 8001063522524

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071760817 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju 152071760817 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Filtr oleju 152071760817 producenta MAGNETI MARELLI

FORD

1339125, 1807516, 4M5Q6714CA, 4M5Q6714DA

numery OEM:
FORD      1339125
FORD      1807516
FORD      4M5Q6714CA
FORD      4M5Q6714DA

Zastosowanie Filtr oleju 152071760817 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071760817 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.