Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 535 knecht

Filtr oleju OC 535 KNECHT

OC 535 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 535
27.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (141 ocen)
numery handlowe:

70326717

numer części:

OC 535

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 76,0
Wysokość [mm] 94
Gwintowana złączka M20x1,5
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 1
nr EAN 4009026509098

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 535 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, GALAXY II, MONDEO IV, S-MAX 1.8D 07.04-06.15
numery OEM:
FORD      1339125
FORD      1807516
FORD      2192565
FORD      4M5J6714DA
FORD      4M5Q6714CA
FORD      4M5Q6714DA
FORD      EFL913

Zastosowanie Filtr oleju OC 535 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 535 KNECHT:

2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
2022-03-22
 5/5
Luź
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.