Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 219900000042 magneti marelli

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", PB 219900000042 MAGNETI MARELLI

219900000042 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\", PB MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

ESS0042A

numer części:

219900000042

producent:

MAGNETI MARELLI

Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Długość 1/Długość 2 [mm] 140
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 110,2
Ciśnienie robocze [bar] 1,2
nr EAN 8001063738284

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", PB 219900000042 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I, VW CADDY II, GOLF II, GOLF III, PASSAT B3/B4, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC 1.0-2.8 08.83-04.03
numery OEM:
SEAT      1H0 919 051C
SEAT      1H0 919 051D
SEAT      1H0 919 051Q
SEAT      1H0 919 651N
SEAT      1L0 919 051D
SEAT      6N0 919 051E
SEAT      6N0 919 051J
VOLKSWAGEN      1H0919051C
VOLKSWAGEN      1H9919051E
VOLKSWAGEN      1L0919051D
VOLKSWAGEN      6L0919051D
VOLKSWAGEN      6N0919051J
zamienniki:
228-225-009-001
brak
VDO
228-225-009-002
brak
VDO
228-225-009-003
brak
VDO
228-225-021-003
brak
VDO
E22-041-035
brak
VDO
E22-041-055Z
brak
VDO

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", PB 219900000042 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.