Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » E22-041-059Z vdo

Pompa paliwa E22-041-059Z VDO

E22-041-059Z Pompa paliwa VDO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

E22-041-059Z

producent:

VDO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołyską
Ciśnienie [bar] 1,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łącznikiem
Rodzaj paliwa benzyna
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 4103590850140

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa E22-041-059Z VDO

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, VW CADDY II/MINIVAN, GOLF II, GOLF III, PASSAT B3/B4, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC 1.0-2.9 08.83-04.03
numery OEM:
SEAT      1H0 919 651 H
SEAT      1H0 919 651 N
VOLKSWAGEN      1H0 919 651 H
VOLKSWAGEN      1H0 919 651 N

Zastosowanie Pompa paliwa E22-041-059Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa E22-041-059Z VDO:

2021-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

VDO