Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 43-0045 maxgear

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 43-0045 MAXGEAR

43-0045 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" MAXGEAR
maxgear 43-0045
Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" 43-0045

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

14302/MG

numer części:

43-0045

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558526608

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 43-0045 MAXGEAR

POMPA PAL. ELEKTRYCZNA VW
numery OEM:
AUDI      1H0 906 091 D
AUDI      1H0 919 051 C
AUDI      1H0 919 051 Q
AUDI      1H0 919 651 H
AUDI      1H0 919 651 N
AUDI      1H9 919 051 E
AUDI      1L0 919 051 D
AUDI      6K0 919 051 A
AUDI      6K9 919 051 C
AUDI      6N0 919 051 J

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 43-0045 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 43-0045 MAXGEAR:

Przemysław, Żagań
2024-09-01
 5/5
:-) ????

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.