Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Audi Q2 (GAB, GAG) SQ2 TFSI quattro (2018.08-???) 300km » 7.02550.55.0 pierburg
wybrany samochód: 
Audi Q2 (gab, Gag) Sq2 Tfsi Quattro (2018.08-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 7.02550.55.0 PIERBURG

7.02550.55.0 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" PIERBURG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

7.02550.55.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]110,2
Długość całkowita [mm]140
Średnica 1 [mm]8
Ilość połączeń1
Ciśnienie [bar]1,2
Ciśnienie [psi]17,4
Napięcie [V]12

skład zestawu:
7.02550.56.0 Pompa paliwa
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 7.02550.55.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF II, GOLF III, GOLF IV, PASSAT B3/B4 1.0-2.5D 08.83-04.03
numery OEM:
SEAT      1H0 919 051C
SEAT      1H0 919 051D
SEAT      1H0 919 051Q
SEAT      1H0 919 651N
SEAT      1L0 919 051D
SEAT      6N0 919 051E
SEAT      6N0 919 051J
VOLKSWAGEN      1H0 919 051C
VOLKSWAGEN      1H0 919 051D
VOLKSWAGEN      1H0 919 051Q
VOLKSWAGEN      1H0 919 651H
VOLKSWAGEN      1H0 919 651N
VOLKSWAGEN      1L0 919 051D
VOLKSWAGEN      6N0 919 051E
VOLKSWAGEN      6N0 919 051J

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 7.02550.55.0 PIERBURG w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.