Tryb pracy | elektryczny |
Średnica [mm] | 110,2 |
Długość całkowita [mm] | 140 |
Średnica 1 [mm] | 8 |
Ilość połączeń | 1 |
Ciśnienie [bar] | 1,2 |
Ciśnienie [psi] | 17,4 |
Napięcie [V] | 12 |
Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 7.02550.55.0 PIERBURG
SEAT | 1H0 919 051C | |
SEAT | 1H0 919 051D | |
SEAT | 1H0 919 051Q | |
SEAT | 1H0 919 651N | |
SEAT | 1L0 919 051D | |
SEAT | 6N0 919 051E | |
SEAT | 6N0 919 051J | |
VOLKSWAGEN | 1H0 919 051C | |
VOLKSWAGEN | 1H0 919 051D | |
VOLKSWAGEN | 1H0 919 051Q | |
VOLKSWAGEN | 1H0 919 651H | |
VOLKSWAGEN | 1H0 919 651N | |
VOLKSWAGEN | 1L0 919 051D | |
VOLKSWAGEN | 6N0 919 051E | |
VOLKSWAGEN | 6N0 919 051J |
Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 7.02550.55.0 PIERBURG w samochodach: